Workshops

Lager absenteïsme

Grotere productiviteit

Meer creativiteit

Minder personeelsverloop

Fijnere werksfeer

 

 

Feedback geven en ontvangen
Beter communiceren
Samenwerking en teambuilding
Brainstormen en vergaderen

Feedback is noodzakelijk als je samenwerkt.  Door feedback te geven sturen we elkaars gedrag bij.
Maar vaak wordt feedback als een vorm van kritiek ervaren, terwijl het net heel opbouwend kan zijn.
Hoe geeft u op een juiste manier constructieve feedback?

Stel jezelf de vraag:
Praten ik tegen of met iemand?
Met allerlei argumenten proberen we de ander te overtuigen. 
Maar welke boodschap wil je juist overbrengen en wat is er belangrijk voor mij en mijn collega's. 
Ga misverstanden en spanningen uit de weg door beter te communiceren. 

Door te vertrekken vanuit elkaars kwaliteiten werken we beter samen. 
Met een aantal actieve werkvormen waarbij het team aan de slag gaat komen elkaars talenten bovendrijven. Vanuit een positieve insteek leren de medewerkers elkaar op een andere manier kennen. 

Opzoek naar leuke technieken om vergaderingen of brainstorms te verbeteren? 
Er zijn heel wat manieren om samenwerkingen te verbeteren en in team tot resultaten te komen, op maat van jouw organisatie geef ik workshops of tools om hier mee aan de slag te gaan.